Monday, September 05, 2005

adoii...!!

tertekan tul la aku rasa 4-5 hari nih.. apsal leh jadi camni ek?? bila org nak kita wat benda yg kita tak suka, macam ni la jadinya.. aku cuba nak enjoy jek ngan apa pon walaupon aku tak suka, tapi tak mampu laaa... adooii!!

duit???
ni pon satu masalah jugak.. tambah2 kalau duit tuh dtg dari org lain.. nak mintak, ish.. satu hal jugak.. tak mintak, masalah jugak.. adoii..

mid term test..?? assignment?? course work?? class??? ni satu lagi.. apa la depa dok suruh aku belajar tak henti2?? penat dah aku ngan benda2 nih.. tapi mmg enjoy laa.. cuma masalahnya benda nih tak de gaji.. cuba belajar ada gaji, bapak segala best laa.. tapi tu laaa... belajar mmg enjoy, duit lak tak de... adooiii...!!

aku harap2 lepas aku tulis nih, kurang skit tension aku nih.. eerrr.. masalah awek patut jadi satu tekanan ke??? aku harap awek sebagai org yg bila aku tertekan, dia semudah menarik nafas saja melegakan tekanan tersebut.. mintak2 la jgn ada masalah.. leceh la masalah awek2 nih...

fuuuuhhhh!!!!

tuhan maha kaya, maha pemurah, maha pemberi rezeki, ya rabbi, berikan lah aku kelapangan dada terhadap apa jua yang berlaku, kerana semua yang berlaku adalah kehendakMu, aku hanya membuat pilihan, dan aku hanya makhlukMu yang lemah.. ya rabbi, bimbinglah hati dan akalku ke arahMu, ya Allahurabbi... amin...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home