Tuesday, December 12, 2006

bosan

12 disember 2006..

bosan gila tadak keja..

lama dah aku tak tulis kat sini. singgah pon tak, apa lagi nak tulis..

actually aku baru ja resign. aku keja valuation assistant kat butterworth. ok la jugak keja tuh. berjalan ja keja. masuk ofis jap, buat report lebih kurang, kluar isap rokok la, gi makan2 la serta lain2 aktiviti buang masa sambil nak tunggu time nak balik. tu kalau tak sibuk la.. kalau tak, aduhaiiii la badan. fail bertimbun, belum apa2 dah kol 5 petang. dah kena hambat balik.


tapi aku resign sebab aku nak pi interview. bos kata,

"kalau nak pi interview, you must resign. so, what i'm waiting for????".....

hehehehe.... semudah tu ja... malas aku nak pikir panjang2. bukan gaji besar pon. tak de la aku rasa gelap masa depan sebab brenti keja... ok jaaaa....

hujung minggu ni kenduri kawen aku.. aku rasa tak ramai yg dtg, so takyah la pikir nak buat besar2an sgt, buat sekadarnya utk mencukupkan syarat. lagipon kami dah nikah bulan september lepas... skang ni duit tgh mencekik, nak buat gempak2 mmg tak berpada sgt kalau nak ikutkan..

bosan.. camni la idop aku hari2.. antar bini aku gi keja.. pastu aku pon lepak internet. surfing apa2 yg patut, pastu main game mana yg ada, pastu gi amik bini aku balik makan, pastu.. pastu.. pastu.. dan pastu... malas dah nak cerita.. bukan rutin tu yg aku bosan, tapi bila nak tidoq malam tak tau nak plan apa utk esok.. fuuuh!! tak syok betul perasaan camtu... ye laa.. bila aku amik bini aku, maknanya aku ada buat sesuatu.. tapi sementara dia keja aku nak buat apa??? kan kan kan... bosan gila la tuh...

oklaaaa... aku dah malas menulis.. masa bujang banyak gila idea, la ni ada idea, tapi malas gila nak tulis sebab pikir esok camna laaa plak...

chiow..

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home