Tuesday, January 03, 2006

camna ek????

pegi ke tak.. pegi ke tak.. pegi ke tak..
tak pegi, rugi.. pegi tak rugi, tapi fulus tgh kering nih..

dok tgk2, yg dekat2 tak nampak, yg jauh2 lak yg panggil... aduss... camna ni?? hmmm...

"abg, camna?? nak pegi ke??" mak aku tanya..

"tak tau la mak, kalau ikutkan hati nak pegi, tapi kalau dapat tu satu hal la pulak.. jauh laa..."

"hmm.. pikir elok2, nanti cakap ngan mak.."

ok sgt la tuh... dari dulu dok tunggu interview kerja, dah dapat ni, serba salah la plak..

pegi la dulu kan, kalau dapat tolak la.. tak dapat tak per laaa..

tapi kalau dah tau nak tolak buat apa pegi dari awal..???

boleh la pegi jalan2 sama... tgk tempat org..

ye sgt la tuh, mmg la jalan2, kalau free tak pe jugak...

tak pa laa... aku buat bodo je dulu.. last2 minit nanti baru decide, mana lagi ok, pegi ke tak, kan...?? kalau aku dok sakit2 kepala skang pon, bukannya dapat apa2.. elok jugak kalau aku tepon dulu tanya keja camna, gaji camna, tmpt tinggal camna.. :D

setel.. lagi tak tulis, tak nampak nak buat apa..

hmmm... buah hati aku ni, kalau lepas interview gomen itu hari, tatau nak dapat mana la plak.. kalau aku tolak skang, pastu dia kena posting kat johor, camna?? awat la gomen lambat sgt kuarkan result interview.. huh!!!

tatpa laaa.. yg tu nanti la tgk camna... apa cerita pon, nak kena call dulu..

ok... aku call dulu... ;)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home